zondag 26 mei 2013

Soukaïna


Hallooo iedereen,
Ik ben Soukaïna El Alaoui ik ben 18 jaar oud en zit in het 5de jaar kantoor.
Ik zal jullie een beetje over mijn leven vertelen… 
Ik ben afkomstig van Marokko (Tangier). Ik woon samen met mijn moeder, ik heb 3 grotere zussen en 1 grote broer, dus ik ben het kleinste…
Dus in mijn vrije tijd ga ik graag uit met familie en sport ik heel graag. Meestal werk ik ook omdat ik graag mijn eigen spullen kan kopen met mijn eigen geld en kan mijn moeder veel helpen. Ik ga bijna elke dag fitnessen omdat il mijn doel wil bereiken.  Maar mijn grootste probleem is dat ik heel graag eet , zeker met al wat mijn moeder klaar maakt, dat maakt het nog moeilijker om fit te blijven maar daarvoor werk ik wel aan. Mijn lievelingseten is Couscous, Pizza, Spaghetti, Lasagne, snack gewoon alles wat vettig is eigelijk haha… Later wil ik mijn diploma behalen en een goeie job hebben zodat ik later veel kan reizen met mijn man <3 Ik ben dol op reizen daarvoor spaar ik nu al mijn geld zodat ik later goed kan profiter om een mooie auto te kunnen kopen en naar Guadeloupe, Cuba, Kenya, Mexico, Carribean kan gaan Aaaah een echte droom. Deze jaar ga ik samen met mijn zus en mijn schoonbroer en mijn moeder met de auto naar Marokko. Daar ga ik zeker goe profiteren en goed zonnen. Ik ben een meisje die meestal stil is maar lachen doe ik wel veel soms ook voor geen enkele reden xD. Ik ben ook dol op kleine dieren konijn, hamster alles wat klein en schattig is… Vroeger had ik wel veel dieren maar mijn moedere wilt er niet meer spijtig genoeg anders had ik hier een zoo van gemaakt haha.
Hopelijk weten jullie nu een beetje meer over mij.


Groetjeeeeeeeeeeeeees :D


SOUKIIIIII