zondag 26 mei 2013

Kastriot


Hello iedereen,
Ik ben Beciri Kastriot ik ben 17 jaar en ik zit in de 5de leerjaar kantoor , Ik ga helemaal niet graag naar school maar ik moet.
Mijn oorspronkelijke land is Kosovo waar ik echt veel  van hou  ik zou er heel graag gaan wonen maar gaat niet vanwege mijn ouders, ik zou graag hier in Belgie werken ; veel geld maken en dan na 20 of 30 jaar naar kosovo gaan en voor de rest van mijn leven daar blijven leven.
Het leven daar is veel gemakkelijker en je leeft er zonder stress .  Mijn punten op school zijn niet echt goed, sommige vakken vallen echt niet mee zoals PAV ik haat die vak.  Ik heb een grote hekel  aan Belgische films ze kunnen echt niet acteren.  Ik heb een paar hobby’s  o.a  voetbal, boksen, slapen, Ik luister heel graag muziek ik zou niet zonder kunnen . 
Ik woon eigenlijk op twee plaatsen dat komt omdat mijn ouders gescheiden zijn en in de week ben ik bij mijn vader en in de weekend bij mijn moeder, als ik bij mijn vader ben woon ik in Groot- Bijgaarden en als ik bij mijn moeder ben dan ben ik in borght da is juist naast Grimbergen.
Ik heb twee broers en een kleine zusje.  Ik zou graag een hond hebben oftewel een pitbull of een rotweiller. Zo ben ik veilig als ik slaap.
Ik kijk graag naar televisie veel films en soms ducumentaires,  waar ik ook gek op ben is voetbal ik kijk graag naar voetbal en mijn lievelingsploeg is Real Madrid waarom ?, DAAROM!!!!!

Ik heb een grote fan : Jessica Alba 
 pastedGraphic.pdf
Ik zou heel graag willen dat zij mijn vrouw word ze is de mooiste meisje/vrouw dat ik ook heb gezien.
Ze is een grote ster speelt in veel films, ik weet nu al dat ik met haar niet ga kunnen trouwen ma er is ook nog haar prachtige dochter .