zondag 26 mei 2013

Nourredine


Hello,
Mijn naam is Bouchebti Nourredine en ik ben 18 jaar. En ik ga meer over mij vertellen.. Op dit moment woon ik in Vilvoorde en ga ook naar school in Vilvoorde.Ik zit in het 5de Kantoor. Ik heb 3 zussen: nadia, faiza, mounia. waar 1 jonger dan mij is . Mijn vader noemt Abdelaziz en werkt bij de MIVB. En mijn moeder is huismoeder. Ik ben afkomstig van Marokko en ik woon in tetouan. 
Ik werk tijdens de week in in de weekend op de luchthaven van Zaventem. Bij Autogrill: restaurant, cafés,…Op mijn vrije tijd ga ik meestal voetballen, fitnessen en vaak zwemmen.. Mijn lievelings eten zijn Intaliaans gerechten zoals: spaghetti, lasagne, pizza. . Zeker fastfood maar spijtig genoeg is dat niet gezond. Ik ben iemand die veel reist en da doe ik ook. Ik ben al naar : Dubai, Turkije, Egypte, tunesie geweest. Het was fantastisch. Ik speel soms wel voetbal maar gewoon met vrienden in het park.En soms in de zaal. Maar ik heb ook voetbal gespeeld in Peutie, machelen, maar ben gestopt Ik ben iemand die heel veel sport. Mijn hobby’s zijn : voetbal en zwemmen. Mijn lievelings voetbalploeg is Real Madrid. De beste ploeg ter wereld. Ik kijk al hun matchen op tv en ik heb ook kleedjes van real madrid.
Ik luister heel graag muziek rap en r&b en nog van alle soorte liedjes. Mijn lievelings zanger is La Fouine en Wiz Khalifa. Want ze hebben veel mooie liedjes En de laatste album van La Fouine is echt top .La Fouine is 30 jaar en hij woont in Frankrijk. Hij is van Marokaanse afkomst hij komt uit Cassablanca. En hij zing al van 2001.
Ik hoop dat jullie meer over weten van mijn privé leven. En danku voor het lezen van de tekst.