zondag 26 mei 2013

Assia


Ik ben Assia El Khayari ik woon in Vilvoorde en ben 18 jaar. Ik ben in België geboren maar ik ben moslima en van Marokkaanse afkomst.
Ik heb vroeger in Mechelen gewoond en we zijn verhuist omdat onze huis daar te klein was, ik heb 4 zussen en 1 broer. 20, 14, 9, 5, en een broertje van 1jaar en half.

Ik ga al meteen beginnen met mijn hobby’s, ik ben gek op koken en ik ben heel blij met men kookkunsten! Ik ben ook ‘nekacha’ d.w.z. dat ik henna tatoeages en tekeningen doe, ik heb het aangeleerd op men 14 jaar, toen kon ik het niet zo goed maar nu ben ik heel blij over wat ik presteer. Ik werk ook op afspraak nu, mensen moeten hun plaats reserveren, ik doe het op evenement en bij mensen thuis ook.
(Alles zelf gemaakt bij een feestje bij mij thuis)





Als studentenjob heb ik meestal gewerkt als verpakster, in 2 bedrijven en in panos heb ik ook een paar dagen gewerkt maar dat was te weinig verdiend voor een hele dag hard te werken. 
Ik ga graag uit met familie, vooral met nichten en neven, en we verwennen ons nogal vaak, meestal huren we een sauna met zwembad en jacuzzi. Wij hebben een goedkopen gevonden en een mooie die we pas na een lange tijdje alles proberen hebben gevonden.
Ik zit in het 5de jaar kantoor, op zich is het niet echt mijn ding want ik ben meer iemand die met men handen werkt, en bij kantoor is het gewoon zitten achter een pc enz.
Later zou ik graag islamitische godsdienst willen geven, daarvoor is het 3 jaar hogeschool, als ik daar wel geraak natuurlijk :D
Ik heb geen idool maar ik luister graag naar muziek van maher zain, een hele goeie zanger met een mooie stem. Ik ben 1 keer naar zen concert geweest, het was echt een leuke ervaring met veel mensen!