zondag 26 mei 2013

Amal


Heeey allemaal
Ik ben Amel Boussaada , ik ben 18 jaar . ik woon al 18 jaar in vilvoorde.waar ik op school ga  ook in vilvoorde campus de brug  ik volg kantoor ik zit in het 5 de . ik ben in vilvoorde geboren . ik ben Marokkaans afkomst. Ik heb maar 1 broer .ik ben lief maar kan heel ambetant zijn . ik heb een kat als huisdier 
Ik heb al gewerkt al jobstudent als verkoopster in de inno in roodebeek voor het merk mcs dit merk is meestal voor oude mannen . het is leuk maar als er geen klant is dan zit je niks te doen de tijd gaat nie vlug.
In de groote vakantie ga ik naar marroko . ik ga mijn familie bezoeken en ook gaan bruinen in de zee wat ik bijna altijd doe als ik op vakantie ga .
Mijn lievenlings  eten is alles wat mijn mama doet typis marokaans eten couscous ..
Mijn hobby’s zijn muziek luisteren mensen helpen . tv kijken . shopping sporten zich amuseren met familie
Mijn favoriete film is Twilight ik heb zo en genre film heel graag this een spannende film met veel avonturen het is ook romantik 
In mijn vrije tijd ben ik meestal bij familie als ik niet bij familie ben dan ben ik thuis tv aan het kijken of bij mijn beste vriendin.
Nog 1 maandje en het is examens ik moet mijn beste doen om goeie punten te halen .ik wens aan allemaal die examens hebben  veel succes 
Groetjes