zondag 26 mei 2013

Molka


Ik ben Gharbi Molka 18 jaar, ik woon in Kampenhout. Ik ben geboren in Tunesië en woon al 10 jaar in België. Ik heb 1 zus (Maryem) en 1 broer (Marwen) die ouder zijn dan mij. Mijn ouders zijn geschieden mijn vader woont in Tunesië en ik woon nog bij mijn moeder (in België). Ik zit in de richting kantoor omdat ik goed met de computer kan werken en ik werk graag netjes. 
Ik ben een simpel meisjes die van het leven hout en die grote dromen heeft. Ik wil veel bereiken in mijn leven en ik probeer er ook alles voor te doen. Ik heb een sterke karakter en laat me niet doen. Ik help graag mensen en sta open voor andere.
Ik heb nooit mijn laptop verlaten hij is mijn baby. Thuis ben ik slordig, maar ik neem aan dat het nog altijd beter is dan manisch. Ik wil niet dik zijn, maar ik breng mijn dagen door bij McDonald. Muziek is mijn leven, ik ben ook een Djette ik miks Old School muziek, veel mensen vinden dat rare omdat ik me met zo ’n dinges bezig houd, maar ik vind het op zich cool. Ik ben ook een HipHop danser ik dans als sinds mijn 8. Dansen is één van de belangrijkste dinges in mijn leven. Wanneer ik dans voel ik me goed en opgelucht. 
Ik heb niet veel vrienden omdat ik graag alleen ben maar ik neem aan dat de spiegel mijn beste vriend is. Ik kan uren naar de spiegel kijken of wel om me op te maken of om mijn problemen te vertellen en eventueel te wenen (haha). Om realistisch te blijven ik heb 1 beste vriendin (Ozlem) een Turkse meisje die ik op school heb leren kennen. We kennen elkaar al 3 jaar, 3jaar nooit ruzie gehad, zij is de enigste dat ik echt kan vertrouw en er op kan rekenen.
Ik heb veel hobby’s buiten dansen en muziek mixen teken ik ook graag in mijn vrije tijd, ik teken Graffiti. Kort gezegd ik hou van art, alles wat met art te maken heeft heb ik dood graag!
Ik ga vaak naar de bioscoop omdat ik horrors en actie films graag zie, en ik vind de bioscoop een gezellige plaat om er in te zijn. Ik ga graag uit en zeker om te gaan shoppen. Meestal doe ik dit met mijn zus omdat we dezelfde smaak van kledij hebben en ook een beetje dezelfde stijl.
Ik zal zeggen dat ik graag naturel ben, ik hou niet van veel make up op mijn gezicht en ik wil altijd simpel zijn, ik wil geen shi shi meisjes zijn. Als ik van iemand hou, zou ik er alles voor doen om hem/haar te houden. En als ik iemand haat of niet graag heb houd ik liever afstand met hem/haar.
Ik maak graag grappen en lach graag maar ik word snel boos en als ik boos ben word ik een duivel. Ik ben zeer serieus als het gaat om liefde, school en familie. Mijn familie is het enigste wat telt in mijn leven.
Vaak als ik alleen ben denk ik aan Tunesië en de mooie tijden dat ik daar beleef, later als ik oud ben wil ik trouwen en terug in Tunesië gaan wonen want daar voel ik veilig tussen mijn kleine familie. Ik hou van Tunesië en van mijn cultuur.
Ik ben dol op auto’s zeker op lowriders en oude auto’s, ik hou van chocolade en van ijs!!
Ik haat als mensen uitgelachen of gepest worden, ik haat oorlog en ik haat Amerika omdat ze onze broeders in Palestina doden. Ik hoop dat ik ooit de wereld in vrede kan zien. Dit is een van mijn grootste wensen.