zondag 26 mei 2013

Houssam


Hallo, Ik ben Houssam Ahmitti en ik ben 17 jaar en ik ga wat meer over mezelf vertellen en wat ik graag doe en wat ik niet graag doe en dergelijke. 
pastedGraphic.pdf       pastedGraphic_1.pdf 
Ik ben geboren in Vilvoorde (België)  maarik  ben van Marokkaanse afkomst.  Ik ben opgegroeid in Houtem  deelgemeente van Vilvoorde en heb er ook op school gezeten in een katholieke basisschool en ik woon er nog steeds. Ik heb 3 kleine zussen en we zijn dus met 6 in totaal thuis. Mijn dagelijkse gewoontes zijn naar school gaan en wat op de computer. Mijn hobby’s zijn met vrienden weg gaan , is naar famillie gaan en af en toe iets gaan drinken als ik er tijd voor heb anders breng ik mijn tijd door op het werk. Ik doe een studentejob in magazijn van colruyt op de leuvensesteenweg gelegen in Zaventem.Men favoriete gerechten zijn Italiaans o.a. 
pastedGraphic_2.pdf
Ik Supporter ook mijn favoriete voetbal ploeg  FC BARCELONA
pastedGraphic_3.pdf

Mijn favoriete vakantie bestemming is Maldiven maar daar ben ik spijtig genoeg  nog niet geweest. Ik ga meestal op vakantie naar marokko, Nador om precies te zijn is gelegen  in het noorden van marokko naast Al Hoceima. Het is een stad die zich nu volop aan het evolueren is. 

Dit was dus mijn voorstelling. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn korte “ uitleg “.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag !