zondag 26 mei 2013

Fatiha


Hallo,

Ik ben Chemssi  Fatiha ik ben 19 jaar en ik woon in Jette in ben ik woon in Jette sinds 19 jaar het is een heel toffe wijk ik heb 5 zussen en geen broers iedereen vindt dat wel tof maar er is altijd wat ruzie maar wij zijn altijd samen als we iets organiseren dan is het altijd alle 6 plus ons moeder we vinden het zeer tof en komen allemaal goed over met elkaar.
Ik woon nog thuis met mijn zus die 24 jaar is de rest van mijn zussen zijn allemaal getrouwd en hebben kinderen het zijn kleine lieve monstertjes ik ben eigenlijk tante van 3 kleine monstertjes ik en mijn zus doen vaak ruzie maar het gaat maar om kleine domme dingen bv: je hebt mijn pull aangedaan… maar we houden wel van elkaar. 
Ik ben de kleinste van de familie de meeste mensen zeggen dan ook de verwenste das ook een beetje waar maar ik ken mijn limieten, ik ben een persoon die graag lacht ook al ben ik niet goed gehumeurd lach ik om alles te vergeten en dat lukt ! ik doe ook graag zot met vrienden maar als ik serieus moet zijn dan ben ik het ook. Mijn hobby’s zijn paardrijden ik hou daar echt van maar nu  doe ik dat niet meer spijtig ik hou ook van anderen sporten zoals: zwemmen,klimmen… maar ik doe dat maar zeer zelden ik hou ook van r&b muziek en af en toe kalme muziek in het Engels ik begrijp wel wat ze zeggen in hun muziek maar af en toe luister ik gewoon zomaar. In de paasvakantie ben ik met mijn man naar Mallorca gegaan niet veel mensen weten waar dat het is of wat het is, Mallorca is een eiland in Spanje dicht bij Ibiza maar om naar Ibiza te gaan moet je wel de boot nemen het was daar echt prachtig en zoals iedereen heb ik heel veel gezond en ik heb ook shopping gaan doen en het beste was daar ook het eten het was daar echt lekker ik hou van eten ik ben mager maar eet wel heel veel en ik snoep ook veel. Het enige wat ik niet graag eet is broccoli ik vind dat vies en ook al zet ik daar saus op wilt dat niet door mijn keel. Toen ik terug kwam van vakantie was ik een beetje teleurgesteld ik dacht dat het hier echt mooi weer was maar bleek dat België altijd hetzelfde bleef maar ja…. Ik was toch blij dat ik terug was en dat ik mijn familie terug zag iedereen was zeer blij om mij terug te zien en ook tuurlijk ook. 
Ik hoop dat ik jullie wat meer over mij heb kunnen vertellen en dat jullie dat toch tof vonden in ieder geval ik ben blij dat ik jullie mijn verhaal kon vertellen en ik hoop dat jullie daar ook zo over denken allee Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 

Daaaaaag Allemaal !!!!!!