zondag 6 januari 2013

Sevçan


Hello iedereen,
Ik ben Sevcan Kucuker (V), ik ben 18jaar. Woon al 11jaar in Vilvoorde(Kassei) met mijn ouders mijn zussen zijn al getrouwd  na  5jaar. Ik ben in Brussel geboren  maar ik ben van Turkse afkomst. Ik heb 2 zussen en geen broers , maar mijn schoonbroers zijn zoals broers voor mij. Mijn grootste zus Sevilay heefd al 2 kinderen een meisje en een jonge. Mijn andere zus is nog zwanger tis haar 1ste kind.  Tis echt leuk om baby’s te hebben in het famillie maar ze zijn ook heel  ambetant. 
Ik ben heel agressief ik moet altijd hebben wat ik wil, zelf mijn ouders hebben schrik  van mij. 
Ik ga nog naar school, in Vilvoorde (centrum)  KTA Campus De Brug ik volg richting 5Kantoor. Tis leuk maar soms is het heel moeilijk en dat vind ik het niet leuk.  Soms ik wil met school stoppen maar ik heb geen andere keuze want later zonder diploma kun je niet werken. Dus ik bijt op mijn tanden.  Ik had een huisdier een katje Tutusch, maar mijn buren hebben gestolen.  Die hebben zijn naam verandert en Chica gezet. Ik wil nog een kat maar mijn vader wil niet hij heeft geen dieren graag.  Hij zegt altijd ‘ Als getrouwd koop hoeveel dieren dat je wil.’ Maar als mijn man wil niet pff.  Ik wil heel graag een Chihuahua kopen tis zijn kei schattig ‘hihi’. Ik ben 2keer geopereerd   aan mijn oor (trommelvlies) en  aan mijn voet (Hallux Valgus) knobel teen. Aan mijn oor ben ik in 2008 geopereerd want ik had een gaatje in mijn trommelvlies, en die hebben gelatin erop gezet. En in 2012 ben ik aan mijn voet geopereerd want ik had een knobel teen want ik heb platte voeten. 
Ik heb geen vriendje, tis beter om vrijgezel te blijven.  Want als je met iemand verkeert er is altijd ruzie, jaloezie….

Mijn hobby’s zijn muziek luisteren, dansen, mensen helpen, poetsen, tv kijken,op computer gaan, soms shopping, sporten, amusseren met famillie.
Mijn favoriete zanger is een turkse die heet Murat Dalkilic en mijn favoriete zangeres is Ebru Gundes tis ook een turkse zangeres. 
Murat Dalkilic is geboren in Turkije geboren , Ebru Gundes ook.  Ze zijn heel bekend in Turkije. Elk jaar hebben ze een nieuwe album. 
Mijn allerliefste liedje van Murat Dalkilic is Bir guzellik yap en die van Ebru Gundes is Yaparim Bilirsin.
Mijn favoriete film is Twilight, tis een heel leuke film. ik wil heel graag in die film spelen maar tis gewoon een droom.
In mijne vrije tijd ben ik altijd thuis is ga bijna nergens, ik heb niet graag mijn ouders hebben mij zo opgegroeid. Ik heb liever voor mijn tv zitten of liggen en naar een film kijken of muziek luisteren.
Ik vind altijd iets thuis om mij bezig te houden, poetsen, mijn kast is in orde doen…
Tis bijna examen nog een week, maar morgen begin ik al met luisteren, mondeling, praktijk.
Ik ben beetje gestreseerd ik hoop dat ik goeie punten zal hebben. 

Ik heb niet veel te vertelen dit was over mij. 
Prettige dagen, en veel succes voor jullie examen !