zondag 6 januari 2013

Ikram


Dag mijn toffe medeleerlingen!
Zoals jullie weten ik ben ikram madani. Ik kom van een marokaans afkomst. Ik zal binnenkort 17 jaar zijn (in sha allah). Ik woon in een mooi huis gelegen  in neder-over-hembeek.
Ik heb elke jaar van studierichting veranderd. In mijn 1ste en 2de jaar heb ik mode gestudeert. In het begin vond ik het heel leuk maar daarna begon ik dat beu te worden. Sommige redenen daarvan zijn dat we moesten naaien en  strijken. Dat is helemaal niet wat ik had verwacht. Daarom  heb ik  mijn 3de jaar haartooi gevolgd.  Ik vond dat heel interessant  want ik ben iemand die veel aandacht geeft aan mijn  haren en dat vind ik het belangrijkste bij iemand zijn schoonheid. Maar jammer genoeg had ik op mijn rapport een b-attest gekregen daarom dat  ik naar  verzorging ben gegaan in  mijn 4de jaar. Na een tijdje vond ik dat het echt niet mijn richting was. Dus zo als je ziet zit ik nu in kantoor. Ik vind het beter voor later. Want een administratieve job is echt wel leuk!

Nu dat ik een beetje over school vertel zal ik vertellen over mijn hobby’s in mijn vrije tijd.
In mijn vrije tijd ga ik heel graag met vriendinnen uit om iets te gaan eten , shoppen, cinema enz. Ik doe  heel graag aan sport. Ik loop ongeveer 30 minuten, zo dat ik heel actief ben !, mijn moeder helpen is een van de mijn belangerijkste taken net als koken want dat vind ik zo tof.

Ik heb geen specifieke dromen of wensen voor later! Ik zou graag wel een mooie toekomst hebben , mijn eigen wagen hebben en een leuke job! Die leuke job zal ik graag door deze school behalen !  
Nu meer over mijn lievelings serie!
The Vampire Diaries is het verhaal van Salvatore en Damon, twee broers die ten tijde van de Italiaanse renaissance verliefd waren op dezelfde vrouw. Ze vonden de dood in een zwaardduel, maar ontwaakten daarna als vampiers. Eeuwenlang bestreden ze elkaar. Nu zijn ze opnieuw verliefd op hetzelfde meisje, deze keer op het aantrekkelijke tienermeisje Elena, van Robert E. Lee High School.