zondag 6 januari 2013

Caroline


Hoi allemaal ! 
Ik ben Caroline Pemba, 18Jaar en woon in Grimbergen.  Ik ben studente in het  KA Campus de brug en volg de richting Kantoor. 
Naast mijn studies volg ik nog taallessen Spaans en Engels omdat ik graag en snel talen aanleer.
 En aangezien ik graag Vertaler of stewardess  zou willen worden, komt het natuurlijk wel heel goed van pas! 
Ik doe natuurlijk ook aan sport, dat is iets waar ik veel van hou ! Zo doe ik dus aan Jiu-jitsu, Dans, en 
Gymnastiek! Ik hoop een Professionele danscarrière te kunnen opbouwen. 
Daarnaast maak ik soms ook tijd vrij om een stapje in de wereld te zetten met mijn vrienden.
De eerste 7jaren van mijn leven heb ik in Afrika doorgebracht. Toen mijn tante mij uit goede wil naar België heeft Laten komen om te studeren,  was het voor mij erg moeilijk om afscheid te nemen van mijn ouders, broers en zussen.  
Ik heb heel veel tijd nodig gehad om mij er tegen te verzetten maar na een tijdje 
voelde ik mij helemaal thuis met mijn nieuwe ouders, broers en zussen. Thuis was er altijd veel sfeer 
door mijn 2 zussen en mijn broer. Dankzij hun was er geen tijd om je te vervelen en viel er altijd wel iets te beleven! 
Maar hellaas is mijn zus sinds kort alleen gaan wonen en heeft mijn broer ervoor gekozen om in het leger te stappen! 
Ondertussen zit hij er al 4jaar en krijgt hij veel buitenlandse missies, dit gebeurd vooral in afghanistan. 
In het begin was het heel moeilijk voor ons om mijn broer’s keuze te accepteren maar nu begrijpen we die keuze volkomen! Het is dan ook wel altijd feest als hij na 4maanden terug thuis komt!