zondag 6 januari 2013

Anass



Hello,
Ik ben Anass ik ben 18 jaar en ik ben in Vilvoorde geboren. Op dit moment woon ik in Vilvoorde en ik ga ook naar school in Vilvoorde. Ik heb 3 broers en 1 zus. Ik ben een Marokaan uit Tangier. Later waar zou ik wonen weet ik nog niet. Ik heb een huisdier en dat is een kat en die heet flutie dat is een naam dat mijn kleine zus en kleine broer hebben gegeven. De kat heb ik al 2 jaar. Ik ben iemand dat niet vlug boos word en veel lach.
In mijn vrije tijd ga ik winkelen en ik ga naar de cinema en ook soms uitgaan met vrienden naar ergens anders. Ik werk ook op de pc. Mijn lievelings eten is couscous. Maar ik eet dat niet veel. Er is ook spaghetti dat heel lekker is. Dat eet ik elke week.  Wanneer dat ik op vakantie ga dan ga ik meestal naar Marokko in Tangier en ik amusseer me daar heel veel. Ver van de problemen en dicht bij familie. Ik ga ook graag naar zee om te gaan zonnen. Ik ben wel bruin maar een beetje meer is niks.  Ik speel soms wel voetbal maar gewoon met vrienden in het park. Maar ik heb ook voetbal gespeeld onder de verbande brug vroeger en dat het was 1 jaar en dan heb ik gestopt. Ik heb ook 2 maanden fitness gedaaan dan heb ik gestopt want het was te ver. Ik heb 4 maanden boks gedaan en dan heb ik gestopt want ik was het beu. Ik sport niet veel maar als het moet dan moet het. Ik kijk wel soms voetbal op tv mijn lievelingsploeg is FC BARCELONA ze hebben een kei goeie ploeg. Ik ben al naar Barcelona geweest  en het was leuk. Ik ga minstens 1 keer per week bij mijn oma. Ik blijf met haar de hele dag en dan ga ik naar huis.  En ik kijk ook wel naar mangas ik heb dat graag.

Ik luister heel graag muziek rap en r&b en nog van alle soorte lietjes. Mijn lievelings zanger is La Fouine en Kery James. Want ze hebben veel mooie lietjes. En die van La Fouine zijn laatste liedje was heel goed dat was J’avais pas les mots en die van Kery James is Dernier MC dat is ook een mooie liedje.
La Fouine is 30 jaar en hij woont in Frankrijk. Hij is van Marokaanse afkomst hij komt uit Cassablanca. En hij zing al van 2001. Hij is swag dat is de nieuwe stijl van 2012. Hij kan ook piano spelen en guitar enz.
Kery James is 34 jaar en hij woont in Frankrijk. Hij is van Les Abymes Guadloupe Hij zing al van 1990 dat is lang.
Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij kennen en het een goei tekst was voor jullie. Dank u voor het lezen van deze tekst
Met vriendelijke groeten
Jullie schijver Anass van 5B kantoor!!
DAG allemaal!!!!!